2013. szeptember 17., kedd

Hertelendifalvi terítő karácsonyra

Végre nekiveselkedtem, amit olyan sokáig keresgettem-számolgattam-kérdezgettem. A Néprajzi Múzeum gyűjteményében találtam néhány hasonló csillagos mintát, és közülük a hertelendifalvi  passzolt méretben a meglevő olajzöld Aida-betétes terítőmhöz. Persze Antal Laci is besegített a hozzáillesztésben - így is maradt hat üres sor körben - de nem akartam variálni a szegélyt... Ebben a pillanatban jöttem rá, hogy nem kívül, hanem belül kellett volna megnövelnem a szegély szélességét - ott nem olyan hangsúlyos... Mindegy - így eredeti!
A Fonós B+ZS Stúdió Anchor fonalait használom(13 és *307) - Zsuzsa javasolta, hogy hagyjam a piros-fehér elképzelésemet - karácsony ne legyen nemzeti színű! Ez a bágyadtabb piros és sárga kevésbé kontrasztos, és igazi ünnepi hangulatot áraszt... Mert az alap nem épp fűzöld...


Három ilyen minta lesz széltében az egész terítőnek, íme a látványterv:

 

1 megjegyzés:

  1. Jujjj,de gyönyörű!!!!!A foltvarrásban ez a csillag alak az Ohio csillaga,egyik kedvencem,régebben sok ilyen párnát varrtam ajándékba.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...