2015. január 9., péntek

Újra Madrid - téli balkoni jelentés

Harmadik emeleti otthonunk naposan várt bennünket az ünnepi hazalátogatás után. Melegen is, mert a fűtést elfelejtettem lejjebb csavarni - pedig a szalonnabőröket pl. elcsomagoltam a sógorom kutyusának :-) De senki nem tökéletes...

Ezért még jobban aggódtam a balkon előtti ablakban álló orchideámért. Még nem bontakoztak ki a virágai - de már duzzadtak voltak. Mögé tettem a függönyt, hogy minél több fényt kapjon, de az óvatlan 19-20 fokot kicsit soknak éreztem. Ő szerencsére nem, mert a hat bimbóból ötöt kibontott a három hét alatt - és szemlátomást boldog volt, hogy nem háborgatta senki. És még mondják, hogy szeretgetni kell a virágokat, mert meghálálják! Lehet, hogy én agyonkényeztetem őket?



Az balkoni minek-nevezzelek-virág kinyílott, mint tavaly télen is... Másutt a környéken sövényben nő, elvadult kicsit és az nem virágzik. Ő talán megérzi dédelgetést?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...