2013. július 9., kedd

Üdvözlő szalag

Még melegében belekezdtem a másik esküvői ajándékba... A szó  szoros értelmében - 36-37 fok van már egy hete: hőségriadó stb.
Persze az otthon kiválasztott kongré szalag kimaradt a bőröndből - itt meg olyan széleset sikerült vennem, amin a kiszemelt minta festene túl nyurgán... Az újratervezés nekem megint napokba tellett...

 

Ez a lepedővég minta Érsekvadkertről(Nógrád m.) került a Nemzeti Múzeum anyagába 52.22.16 számon, és készítési ideje a 19. sz. 2. fele. Én persze Antal Laci honlapjáról másoltam ki a szerkesztett mintát.
Az életfa épphogy elfér a szalagon, és motívumai nagyon illenek a menyegző gondolatához: van rajta rozmaring = hűség és gránátalma = termékenységi szimbólum. A madárkáktól most alighanem eltekintek... a felirattal elég hosszú lesz a szalag. A betűk megválasztásával is sokat bíbelődtem - úgy érzem, végül stílusos lesz. 
Igyekeztem rendesen kikockázni az alapot, hátha sikerül megszoknom...

2 megjegyzés:

  1. Jó meleg van felétek, de mi sem panaszkodunk.....

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörűűűű!Katának igaza van: itt is hőség....
    Írok mélt ,már sejtem,hogy mi a gond a linkkel.
    Mennyi időközönként ingázol??????

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...