2011. január 22., szombat

Díjat kaptam - mit is kezdjek vele...?                                                                                                                                                        

Köszönöm JUDITNAK a megtisztelő címet - olyan újsütetű naplózó vagyok, hogy ez még inkább megelőlegezett bizalom a részéről:-)
Ráadásul úgy érzem, nem is kreatív - inkább reproduktív alkat vagyok... Majd elválik - mint zsák a foltjától!

Szóval ez a díj... 
A díjra vonatkozó szabályok persze megadják a tennivalókat:
  1. 1. Köszönd meg annak,  akitől kaptad.
    2. Tedd ki a logót a blogra.
    3. Linkeld be, akitől kaptad.
    4. Add tovább még  hét blogosnak.
    5. Linkeld be őket.
    6. Hagyj  náluk megjegyzést, értesítsd őket.
    7. Árulj el magadról hét dolgot.

Mivel kezdő naplózó vagyok, könnyű hét dolgot elmondani magamról... 

  1. Mindig időzavarban vagyok.
  2. Nagyon fontosnak tartom, hogy helyesen írjak és világosan fogalmazzak.
  3. A kézimunkánál talán csak a kertészkedést szeretem  jobban.
  4. Mindig a kisebb, szegényebb, egyszerűbb pártján vagyok.
  5. Nem tudok sose "karba tett kézzel ülni".
  6. Valahogy félbe maradnak a dolgaim... 
  7. Kicsit és gyakran lazábbnak kéne lennem!

Nektek  szánom a díjat, mert nagyon ötletdúsnak tartalak Benneteket: 

4 megjegyzés:

  1. Örömmel tölt el magában az a tény, hogy elfogadtad a ráadásul elárultál hét komoly dolgot magadról.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Egek - megint komoly voltam:-(
    Bocs:-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a díjat !

    VálaszTörlés
  4. :-)) Köszönöm !
    Ha nem bánod várok még a feltevéssel , várom hogy mi lesz a régi bloggommal, talán ma eldől .
    Ám nem válaszoltál a névvel kapcsolatos kérdésemre, nem akarsz Keresztanyu lenni ?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...