2011. február 24., csütörtök

'Kedvenc Blog' díjat nyertem

Köszönöm, Csipkelelkű! Az Ő hajócsipkéire egy fórumon csodálkoztam rá először - aztán az erkélyének panorámájából kiderült, hogy szintén az 1000-szer áldott(és vert) nyolcadik kerületben fészkel, ha nem is oly régen, mint én... Így néhányszor sikerült 'átlépnie' a Fonóba, ami egy gyes-es kismamának - munkaidőben! - nagy szó!

Meghökkenésemre most, hogy kenyérkeresés után nézett, és csak virtuálisan találkozunk, a "Kedvenc Blog" díjjal lepett  meg engem, újsütetű naplózót:

Nézzük csak, mik is a játék szabályai?
  • Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
  • Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
  • Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és küldj nekik a jelölésről értesítsd   egy hozzászólásban. 
  • Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.
Az első jelöltet menten kiválasztottam:

- Veramamival a X-szemes fórumon kereszteztük egymás útját. És hamarosan könnyű szívvel el is küldted nekem egyik szép régi szálánvarrott gyűjteményedet... Azóta, hogy naplót írsz,  olvasok a gondolataidban... Olyan sokszínű, és kicsit rokon lélekre leltem benned.. .Csak Te szorgalmasabb vagy... Maradj ilyen!

- Második 'Kedvenc Blogom' Marcsimami-é, akinek már a mottója is módfelett tetszik(mert általában csak  a gondolat első felét idézik, pedig így ütős!):
"Amint a stílus mögött egy ember van, az ember mögött egy élet..." Kosztolányi Dezső. 
Most leltem Rád, és megörültem Neked - kötődéseid engem is megtartanak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...