2011. október 18., kedd

Jártamban-keltemben

Ikerfákra lettem figyelmes a minap a Lehel téren, a templom előtt - mint egy bokor-góliát:
               
                         Ez pedig egy egész család fa:                    Néha a platán is megbokrosodik:

Egri akác-görcsök:

A természet erejét idézi e kép. Versenyben: vajon ki lesz fürgébb? A vadszőlő vagy a kőművesek...?
A Bükkben járva egy szomolyai kertben meglepő párosításra akadtam: a nagy kabaktökök előtt a kerítésen újra nyílott a lilaakác:

Háttérben császárfa magaslik - majd írok róla is.      És mi fán terem a kabak? Göcsörtös körtefán!

Kisvártatva olyan lomha békába botlottam, amit én is le tudtam fényképezni - biztos nagyon fázott már...

Visszakanyarodva a hímzésekhez - ezt nem lehetett otthagyni... Az Eklézsia boltban is jártam, a Városház utcai "új" üzletben(legalább egy éve oda költözött)... Egyszerű létraazsúros batiszt terítőre bukkantam, parányi varrott recével, recehorgolással szegélyezve - az egész 19x26 cm. Nagyon finom munka; mint a lehelet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...