2012. október 18., csütörtök

Néprajzi könyvek

Néhány néprajzi könyvet szeretnék ajánlani. A hímzésminták gyűjteménye önmagáért beszél.... Ha hazamegyek, beszerzem! Bár legkevésbé a szabadrajzú hímzéseket készítem - de ÉRDEKEL!
 
A másik két könyvet a szerzője miatt bizton tudom ajánlani. Sándor Ildikó elsősorban néptánccal foglalkozott, de annyira közvetlen és jó előadó, hogy bármilyen néprajzi témát nagyszerűen és közérthetően tud  ismertetni. Nekünk két évig tartotta az előadásokat a népi játszóház vezetői oktatáson, és mindegyik nagyon érdekfeszítő volt. A táborban meséket mondott, énekelt és a paraszti étrendből mutatott kóstolót. A médiában mindig felkészült és higgadt beszélgetőpartner - bátran ajánlom a könyveit bárkinek!
 


1 megjegyzés:

  1. Az ölberingató nekem is megvan.:)
    A függönyt nem fogom elfelejteni lefotózni,-remélem. Egy elhalt nagybácsitól maradt rám,illetve a sógoromék amikor pakolták a házat, benne volt egy zsákban koszosan,én már akkor láttam benne a szépet-kimostam. Jó darabig álldogált nálam is,mert nem tudtam hova feltenni.És akkor, egyszer jött ez az ötlet.Így van is függöny,DE kilátok a kertre a konyhából-étkezőből és az nekem nagyon fontos. Szerintem recehorgolás.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...