2013. június 27., csütörtök

A párnásítás

A gyűrűpárna "alapanyaga" készen van - már csak párnásítani kell - most a zsinórozással küzdök... Álmaim szerint kézi csipkét hurkoltam volna a párnácska szélére - de nem merek kísérletezni, mert kell még egy másik ajándékocska is a nyáron. Márpedig Pesten aligha fog menni a munka! Túl sok az intézni való, az elmaradás...
Úgyhogy szalagot v. zsinórt fogok illeszteni az összevarrásokra. Még nincs meg az igazi, de már nagyon kíváncsi vagyok rá... De most konyhai kézimunka vár rám.


Egyébként megpróbáltam előre bekockázni az anyagot, mint a nagyok:-) Mégis az a tanulság, hogy a beidegződésektől nehéz megszabadulni. Mintha ott se lettek volna a fércelések - ugyanúgy elbarangoltak a takácsvásznon az öltéseim, mint máskor... Tehát ezt is meg kell szokni! Szerintem kb. kétszer varrtam ki a mintát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...