2012. január 29., vasárnap

Februártól levelező tagozat

Január hónapba a PH téli szünete miatt csak egy Fonó fért - úgyhogy már mindenki nagyon várta! Sok érdekesség előkerült. Csak most tudom ide citálni őket - de szerencsére a KATAMESÉBEN már aznap este megjelentek a képek... Egy kis egyveleget én is mutatok az újdonságokból:
Rajtam egy sajátos bénultság terpeszkedik: ha nagy tehettétel tornyosul előttem, gyakran elborít ez az "együgyűsé g"- amíg túl nem esek rajta, vagy fel nem dolgozom egy szintem, addig életem más területein is gátolva vagyok...

Nagy kaland előtt állok, ami a hatodik X küszöbén már nem egyértelműen öröm(legalábbis nekem).
Februártól férjem négy évig Madridban fog dolgozni... és igazi oldalbordaként igyekszem őt mihamarabb  követni és segíteni. Bármelyik napra megkaphatjuk a repülőjegyet - de én most még csak ideiglenesen megyek ki vele... Az ottani "honfoglalás" után pár hét után még lerendezem a családomat itthon, a lakást, a nyugdíjat... és a többi... Nyárra tervezem a hosszabb kiköltözést.

A Fonó tovább folytatódik - csak én megyek át ott is levelező tagozatra:-) Sok elképzelésem van kézművesség terén odakint is - de ezeket még fellengzősség lenne terveknek titulálni...
Nem fogom ott sem a lábam lógászni, mert munkatársa nem lesz a férjemnek, úgyhogy titkárnősködhetek mellette...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...