2012. március 2., péntek

A munícióm

Megmutatom végre, mit hoztam magammal a fórumozóktól! Ezek a gyatra mobilos képeim - erre vagyok képes egyelőre... Találtam néhány otthoni fotót az Évitől kapott zsinórhorgolásos moha-achát gyöngyös karkötőjéről Cathleen kalocsai terítőcskéjével , és Exiefo korábbi foltos táskájáról. Ők igazán kreatívak, és roppant termékenyek is, ráadásul Katának és Exi-Magdinak jó írókája van:-) A mohaachát pedig szelíd fényű kövecske, aminek szerteágazó gyógyhatásait kissé hitetlenül olvasom, de a pszichikai hatást igyekszem kiaknázni: önbizalom, megbízhatóság.

A bevetendő arzenál többi részéről majd később írok: De a legújabb és legbecsesebb "hozományom" az otthoni barátnőmtől és egyben unokatestvéremtől kapott névnapi ajándék, ami az saját első vásárhelyi hímzéssel készített könyvjelzője, amit nekem szánt! Muris, hogy kölcsönösen úgy tartjuk, hogy a másikunk élesztette föl újra bennünk a kézimunkázás iránti vágyat...
Nagyon becsülöm, hogy Kitti nekem adta első munkáját... Én talán nem tudok ilyen önzetlen lenni...

 

1 megjegyzés:

  1. Kívánom hogy érezd jól Magad !
    A magam részéről köszönöm, és örülök , hogy egy pici darabot vittél belőlem:-)
    A beszámolóidat nagy érdeklődéssel olvasom és várom.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...